2014. július 3., csütörtök

5. fejezet

Fájdalmas döntés

- Láttátok már ilyen dühösnek a srácot? – nézett rám 1667, miután 7655-senpai idegesen kitrappolt, hogy beszéljen 8818-cal. Mikor 8818 megtudta, hogy fekete fény lesz ma este, kijelentette, hogy semmiképp nem megy vissza most a csapatához, ő élni akar… Hogy mondhat ilyet? Jó pár embertársát hagyja ezzel cserben! Nélküle elveszünk mi is, nem hogy időben rájuk találunk! És ha ez nem lenne elég, itt van 3971 is… Lényegében, amint abbahagyta a könnyei hullatását, eszeveszett tempóban kezdett dolgozni a terven. A tekintete szinte élettelen… Mindenképpen vissza kell hoznunk a csapatot minél előbb, annál jobb! – Hahó! Hozzád beszélek… Te! – kezdte el lökdösni 1667 a könyökömet, miközben épp írtam.
- Hagyj már minket dolgozni! – markoltam a nálam majd egy fejjel magasabb fiú pólójába, és üvöltöttem a képébe. Ez is csak a stressz miatt van…
- Jól van, bazd meg! – picit meglökött, mire elengedtem – Hülye kis köcsög… - próbáltam az állapotom ellenére nem felkapni a vizet ilyen kis semmiségen. Mély lélegzetet véve visszaültem dolgozni. Elegem van belőle! Nem hiszem el, hogy mindenki együtt tud működni és csapatot alkotni rajta kívül!
- Srácok! – csörtetett be 7655 – Mindenki sürgősen folytassa a fekete fény programját! Pár felderítő mindennel azon van, hogy kimentsék a csapatot – a szemem sarkából láttam, amint 3971 feláll – Kérlek, siessetek!
- Senpai! Hadd menjek a felderítőkkel! – a kérést hallva összerándult a gyomrom.
- Sajnálom, 3971, de nem engedhetlek el több oknál fogva; lassíthatod őket, érzelmileg túl labilis állapotban vagy és nagyon nagy szükségünk van Rád itt!
- Kérem, Uram! – hajolt meg, közben könyörgőre váltott hangnemben – Ha a küldetés kudarcba fulladna, soha többé nem láthatnám már 1792-t. Inkább kimegyek hozzá a fekete fénybe, de nem akarom egyedül hagyni! – a senpai szemeiben mély együttérzés tükröződött, de nagyon reméltem, hogy éppúgy, ahogy eddig, épeszűen dönt, és megtiltja ezt 3971-nek…
- Mint senpaiod, nincs jogom elengedni téged a munkaidődben… - mondta végül. Megnyugodtam, de erre 3971 mélyen meghajolva megszólalt:
- 7655-senpai! Ki szeretnék lépni a programszervező csapatból! – a senpai táskás szemei alatt szomorú mosoly húzódott erre – Köszönöm, Senpai… - tette a vállára a kezét 3971, majd sietősen kiviharzott az ajtón.
- Senpai! – kiáltottam oda felháborodottan – Hogy képzel ilyesmit?
- Ülj le, és dolgozz, kérlek! – hangzott a választ nem tűrő utasítás. A szívem mélyén úgy éreztem, el kell csípnem 3971-et, és vissza kell tartanom egy efféle öngyilkos küldetéstől… azonban tudtam, hogy miért teszi. És azt is, hogy Senpai mindig helyesen döntött eddig… De ha nem tér vissza estig a legjobb barátom, nem tudom, mit fogok tenni vele!



Nem sok idővel dél előttre sikeresen összeállt a tökéletesnek látszó programterv. 7655 arcán végre megkönnyebbülés szikrája jelent meg. Mindenki békésebbnek és felszabadultabbnak tűnt. Közösen indult el a teljes csapat az étterem felé. Többen próbáltak beszélgetést kezdeményezni velem, de… képtelen voltam rájuk koncentrálni! Egyfolytában az a szörnyű kép keringett a fejemben, ahogy a munka során 3971 üres helyét látom csak magam előtt. Reggelente minden alkalommal egyedül indulok munkába. Senki se rángat be engem a kávézóba, hogy elüssük az időt. Csupán a mosolyának a képe villan be az agyamba minden másodpercben!
- 8119! – ütött erősebben az oldalamba az egyik srác – 3487 vár rád… - bökött egy asztal felé, ahogy beléptünk a tágas térbe. A magas, vörös srác széles mosollyal integetett hevesen felém, közben még párszor a nevemen szólítva. Elindultam hozzá, közben próbálva legyűrni az aggodalmas gondolataim.
- Foglaltam Neked helyet – paskolta meg a mellette üresen álló szék ülőkéjét – Milyen napod volt? Fáradtnak tűnsz… - a kezét a csípőmre helyezte, ahogy melléértem, hogy leüljek.
- Hát… - már ennyitől hallottam a hangomon, hogy remeg. Féltem, hogy ha elmesélném, mi történt, itt és most elbőgném magam…
- Mi történt? – ölelte át a vállamat aggódó kifejezéssel az arcán. Csak némán ültem, magam elé meredve, mire közelebb húzta a székét. Hagyta, hogy a fejem a vállának döntsem. A szívverése lágy és dallamos volt. Éreztem, ahogy fokozatosan nyugodtabb leszek tőle. Egyik kezével finoman túrt a hajamba, közben egy puszit nyomva a homlokomra – Ne aggódj! Nem lesz semmi baj! – azt se tudja, miről beszél! Bár furcsa, de akkor is jól esik és picit csillapítja az aggodalmam…
- Khm… - köhintett valaki idegesen fölöttünk. Ahogy odanéztünk 6918-senpait találtuk ott – Ha megkérhetnélek titeket, a szexuális vágyaitokat az éttermen kívül éljétek ki!
- Na de Senpai! – vont a mellkasára 3487, tovább heccelve őt.
- Itt szabályok szerint kell élnünk, hogy fenn maradjon a békesség! – igazította meg a szemüvegét – Ha nem vagy képes ezeket betartani, kérlek, távozz! A végén még segítséggel tesszük ki a szűröd!
- Senpai, neked semmi humorod nincs! – sóhajtott fel. Visszaegyenesedtem a széken ülve, mire 6918 tovább is állt… a mellettünk lévő párhoz… - Ez az ember! – mosolyodott el 3487. Szeretem a mosolyát. De most valahogy erről is… 3971 jut az eszembe – Rosszul vagy? – nézett rám ijedten – Holtsápadtnak tűnsz!
- Nem… minden rendben… - elfordultam tőle. Nem akarom, hogy míg még 2178-ról se tettem neki említést, azt hallja, amint más után sóhajtozom…
- Ebéd után ráérsz? – egy pillanatra elgondolkodtam, de rögtön aztán bólintottam. Pedig tudhattam volna, mit akar! – 3006, ha jól hallottam, ma még nem jön haza. 1024 az új sráccal ragadt. 1862 pedig átugrik 6673-senpaihoz. Az egész szoba a miénk délután… - suttogta a fülembe, majd finoman a fülcimpámat kezdte harapdálni.
- Ma… kérlek, ne… - mondtam ki nehezen. A tekintete szinte elnyelt, ahogy kérdően rám emelte.
- Mert fáradt vagy? – kérdezte, miközben feladóan visszaült rendes pozícióba. Nem akarok erről most még beszélni Vele… így halványan bólintottam – Bocsi, hogy erőltettem… - ha úgy vesszük, talán zavar is kissé, hogy nem nagyon nyaggat tovább ilyen helyzetben. Most talán nem is esne jól, ha folytatná… de máskor olyan érzéssel tölt el, hogy annyira nem fontos neki, hogy küzdjön érte. Bár végiggondolva… talán ha ebéd után lefeküdnénk, legalább egy kis időre elfeledkezhetnék 3971-ről!
- De ha nagyon akarod… lehet – nyögtem ki végül, mire csak elmosolyodott, és összeborzolta a hajam.

- Olyan aranyos vagy!

-------------

8119: a főhős
2178: a borostyánszemű senpai
3487: 8119 barátja és jelenlegi lakótársa

1024: 8119 barátságos lakótársa
1667: az idegesítő és perverz munkakerülő
1792: 3971 barátja, aki jelenleg a "vizes" csapat tagjaként terepen van...
1862: 8119 félénk és kedves lakótársa
3006: 8119 mindenkivel kritikus, "vizes" lakótársa
3971: 8119 mosolygós és mindig vidám barátja
6918: a szabálykedvelő pincér
7655: a programszervezők senpaia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése