2014. július 24., csütörtök

26. fejezet

Bűnös ártatlanság

Igaza van… Sose bocsátanék meg magamnak, ha miattam tennének ilyesmit a szeretteim. 3971 szívét is bizonyára elfacsarítaná a látványa, ahogy bármi mazochista dolgot tennék… De esküdni mernék, hogy így még kegyetlenebb a helyzet! A kezdetben rohanó lépteim szinte csak bicegésre váltottak, ahogy tudatosult bennem, hogy az időm rengeteg. Nincs miért sietnem. Azt se tudom még, mit is kezdjek magammal. Egyedül akarok lenni, de közben vonz a társaság gondolata is… Már megint ez a rohadt kettősség!
- 0733? – mentem tovább a lépcső tetején a sarokban gubbasztó fiúhoz. Felhúzott térdeire hajtotta az arcát. Talán nem kéne zavarnom… - Valami gond van? – eleinte csak azt hittem, a villódzó fények táncolnak a hófehér bőrén… de ahogy felnézett rám könnyes szemekkel, már biztosra vehettem, hogy sírástól rázkódik. Miután rám nézett, hisztisen vissza is tért eredeti pozíciójába – Francba… - léptem mellé – Ha nem akarod, hogy mindenki faggasson a bajodról, legalább ne ezen a helyen bujkálj! – azzal egyik kezem felé nyújtottam. Felnézett rám újból, majd szorosabban magához húzta a térdeit – Fú… Nem vagy egy egyszerű eset! – mellé huppantam. Azt hiszem, a társaságra vágyó felem győzedelmeskedett… - Mesélj csak! – figyeltem néhány másodpercig, mire a kapucnija mögül újra egy pillantására méltatott.
- Miattam történt az egész… - szipogta a pulcsija ujjába.
- Ezt meg hogy érted? – rökönyödtem meg egy kicsit, majd lenyugtatva magam újra megszólaltam – Nem a te hibád… erről senki sem tehet – perceken keresztül némán törölgette a szemeit és az orrát a ruhájába. Mégis mit tehetett, amiért ennyire bűnösnek érzi magát? Talán mégis csinált valami hülyeséget…? – Elmeséled, mi történt?
- Ez… bonyolult… - zárkózott el még jobban. Felsóhajtottam.
- Elég sápadtnak látszol… Nem megyünk ki?
- Nem akarok – szorította meg erősebben a lábait. Milyen nehéz eset…
- Nincs mit tenni… - feltápászkodtam, majd kiroppantva a vállaimat megragadtam az egyik csuklóját, és egy hirtelen rántással kizökkentettem a duzzogásból.
- Hé! Ez fáj! – bármennyire is erőtlen egy srác, nekem még mindig nagy erőbefektetést igényel a lecibálása a kapuig.
- Ha hagynád magad, könnyebben menne és kevésbé fájna! – rángattam tovább, mire lassan engedelmeskedett. Még hallottam, ahogy utoljára megtörli az arcát egy hangos szipogás kíséretében, majd végre a napvilágra kerültünk – Gyere! – húztam ki a sötét épület szájából a kissrácot. Kapucniját megigazítva próbálta megvédeni a napsugaraktól érzékeny szemeit. Az arca így világosban még tragikusabban festett… Néhány pillanat után határozott léptekkel elindultam a part felé. Biztos 0733 se vágyik nagy tömegre maga körül… Partközelbe érve elengedtem, és megint feltettem a kérdést: Szóval mi is történt pontosan? – a sírástól vörös szemeiben valahogy furán kavarogtak az érzelmek. Szomorú tekintet helyett mintha kínosnak tartaná egyáltalán a felidézését is… Egy sziklára ülve figyeltem az arcát, míg végre szóra nem nyíltak az ajkai:
- A vizesek miattam nem jöttek haza tegnap délre…
- Miattad? – vetettem rá egy kérdő pillantást. 8818, akit hajnalban hazaszalasztottak a hírrel, azt üzente, azért nem érnek vissza időben, mert a senpaiuk biztosra veszi, hogy komoly vízlelőhely van a közelükben… Nézve, hogy végül semmit sem találtak… - Te mondtad ezek szerint, hogy víz van azon a környéken? – vörösen elkapta a pillantását. Komolyan? Nem tehet róla… Honnan tudhatta volna, hogy fekete fény lesz…
- Nem mondott ilyesmit senki… - heh? Nem értem. Újra elhomályosodik, úgy tűnik, a kép. Semmit se értek már… - Vagyis… - a hófehér bőrén szinte vérvörös pír jelent már meg. Mi a fene? Látszik, hogy még magában is vívódik, hogy mit is mondjon… - Senpai ezt mondta 8818-nak.
- Na azért! – így minden világos. Vagy várjunk... – De akkor neked mégis mi közöd van a dologhoz? – nem tudom, hogy csinálja, de az arca még jobban zavarban van, mint eddig!
- Amióta idekerültem, felnézek Senpaira. Sose vallottam be neki, de tegnap hajnalban arra keltem… szóval az éjszaka közepén előtte elájultam, és utána arra keltem, hogy Senpai megcsókol… de aztán az csak egy álom volt… de aztán mégsem… és akkor Senpai azt mondta 8818nak, hogy mondja ezt nektek… és akkor utána… aztán meg… minden az én hibám! – néhány hosszú pislantás után se nagyon sikerült összeraknom a történetét. Ha jól értem… Lefeküdt a senpaiával? Így egészen érthető lenne a többi pont. Bár még mindig elég zavaros…
- Szóval… ágyba bújtál 2006-senpaijal? – kérdeztem rá azért biztosítékként.
- Öhm… - lassan teljesen felismerhetetlen lesz ezzel a zavarban lévő arccal…
- Értem. Tehát azért gondolod, hogy a Te hibád, mert szerelmes vagy a senpaiodba? – bánt a dolog, ami történt. Azonban ennek a srácnak pusztán rá kell nézni, hogy tudjam; nem ő erőltette, hogy maradjanak a szabadban egy kis hancúr kedvéért… 0733 a kérdésemre meglepetten nézett rám – Tán nem így lenne?
- De hisz… miattam vesztek oda a többiek… - semmi okom, hogy dühös legyek rá. Ha hibás is lenne, ez a nyomás, amit magán érezhet jelenleg, épp elég szenvedéssel járhat… - Ha nem vagyok olyan perverz, hogy naphosszat Senpait nézem, ez sose történik meg! – ha számára ez a perverzség, akkor nagyon nagy bajba fog kerülni ebben a világban… Végiggondolva, ő nagyjából velem egy időben érkezett ide, úgy egy éve. És bár nem sokat beszélgettünk a félénk természete miatt, de tudtommal nem volt még barátja… Milyen nevetséges is, hogy mindketten egy-egy senpaijal találkoztunk először, ahogy ideértünk. Mindketten beleszerettünk, és míg én végigjártam az alatt az év alatt a társaink egy részét, ő megőrizte szerelme zálogaként magát 2006nak. Én egy random alakkal az oldalamon próbálom elrejteni az érzéseimet 2178 felé, miközben 0733 végre megkapta, amit kivárt… De ironikus, hogy épp emiatt négy társunk veszett el. Bár a kettő csupán véletlen egybeesés valószínűleg, mégse hiszem, hogy emiatt „jó útra” térnék…
- Cöh! Te nem tettél semmi olyat, ami miatt rosszul kéne éreznéd magad – húztam teljesen az arcába a kapucnit nevetve – Ne rágódj ilyesmin! Nekem elhiheted, hogy nem tehetsz róla! 3971 is elveszett, de nem érzek dühöt miattad…

- Köszönöm a bátorítást… - motyogta a kapucni alatt a srác – De 1792… máshogy látja a helyzetet… - valamiért róla tökéletesen megfeledkeztem! Vajon ő mit érezhet? Ha tudná, mik voltak azok a szavak, amik utoljára elhagyták a szerelme száját… Beleborzongok az emlékbe is! Inkább halna meg Vele a szabadban, minthogy elviselje itthon a hiányát… Kegyetlen ez a világ. Hogy következhetett be mindennek a fordítottja? – Ha megbocsátasz, én visszamennék a házba… - intett 0733 – Oh, és kérlek! – fordult vissza, majd halkan folytatta – A Senpaijal kapcsolatos dolgokat, ha megkérhetnélek, ne áruld el senkinek… Így is épp elegen tudják, hogy gyűlöljenek miatta… - sóhajtott fel szomorúan. Micsoda terhet érezhet ez a fiú most magán… Felfoghatatlan. És vajon ezek után képes lesz valaha is újra 2006 szemébe nézni és folytatni? Vagy a katasztrófa ezt a lehetőséget teljesen porrá zúzta?

-------------

1792: 3971 "vizes" barátja
2006: a "vizesek" senpaia
2178: a borostyánszemű senpai

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése