2014. július 24., csütörtök

25. fejezet

Egy pajzs érzései

- Akarod akkor csinálni? – nézett le rám zavartan 3487. Nem ellenkeztem. De nem is igazán adtam bármi jelet arra, hogy le akarnék feküdni vele most… Teljesen passzív voltam. Megértem, hogy nem tudja ő se, mit tegyen… Pedig már kifektetett az ágyon, és rám mászott. Valóban próbál vigyázni rám… ilyen helyzetben már ki kérdezné meg, hogy tényleg akarom-e?
- Csak csináld… - motyogtam alatta. Remélem, hogy legalább a feszültség köztünk kissé csökkenhet ezzel. Bár miben is reménykedem…
- 8119… - tapasztotta az ajkait újra az enyémekre. A csókja lágy volt és érzelmes, azonban a passzivitásomnak köszönhetően talán, egész hamar vége szakadt. Finoman vezette végig a nyelvét a nyakamon, a füleimen, majd megszabadítva a pólómtól a mellkasomon és a hasamon is. Legalább a reakcióim ugyanolyanok, mint egyébként… Pusztán az arcom meredt változatlan kifejezéssel fölfelé. Mintha a borzongató érzések nem jutnának el hozzá. Közben pedig a testem gyönyörtől remeg. Erekcióm van. A mellbimbóim megkeményedtek. Akkor a tekintetem miért hideg és kifejezéstelen? Azok a kínos hangok miért nem hagyják el az ajkaimat most? Miért érzem magam belülről üresnek? – Öhm… szeretnéd, ha…? – nézett rám a gatyámhoz hajolva. Minden bizonnyal nem túl izgató, amikor ilyen passzívnak tűnök… Vagy csak az én kedvemért próbálkozik… de nem akarok több változást az életemben!
- Ne… Csak csináld azt, amit szoktál tenni… - a hangszínem szinte tökéletesen tiszta. Úgy érzem magam jelenleg, mintha csak egyedül lennék…
- Értettem. Akkor csak kézzel… - a tagjaim finoman összerándultak, ahogy egyik ujját óvatosan becsúsztatta. A szemeim egy pillanatra lecsukódtak. Meglepően figyelmes maradt annak ellenére, hogy végre az arcom is reagált. Olyan gyengéd, mint mindig. És ez valahol megnyugtat. Legalább ez nem változott. Lassan mozgatta bennem az ujját, közben csókokkal borítva a mellkasom és a nyakam. Aztán finoman két ujjra váltott, mire újra megfeszültem. A nyögésemre hosszan csókolni kezdett, miközben tágított. A karjaim a nyaka köré fontam, és bár nem túl intenzíven, de visszacsókoltam. 3487 úgy tűnt, kezdi megtörni a feszültséget. Ahogy a harmadik ujja is belém került, valóban már energikusabbnak éreztem magam. Az ajkainkba fojtottam a nyögéseim. Mikor azok elváltak, kissé elködösült tekintettel néztem már fel rá – Beteszem… - segítette el magát odalenn. Összeszorított fogakkal vártam. A pillanat hevében kissé megfeszültem, mire összekulcsolva az ujjainkat suttogta a fülembe – Nyugi… Ereszd el magad!
- Nem… nem megy! – lábadtak könnybe a szemeim a másodpercnyi kellemetlen érzéstől.
- Hé… - csókolt finoman az államra – Lazítsd el magad… már nem kell sok… - kínosan próbáltam uralkodni magamon. A stressz miatt van ez is? – Jól van. Elkezdek mozogni, rendben? – hosszan nézett rám, míg nem bólintottam végre. Túl figyelmes… Tényleg ennyire fontosnak tart? Azért bánik mindig így velem? Vajon egy ilyen kapcsolat kitarthat? Az én passzivitásom és önzőségem… Mennyi időbe telhet, mire meggyűlöl miattuk? – Szeretlek, 8119… - csókolt meg, közben lassacskán fokozva a tempót. Hányszor fog még ilyen felelőtlenül elsuttogni nekem efféle szavakat? Mit jelent számomra egyáltalán az ő védelme? Komolyan csak azért vagyok együtt vele, hogy a pajzsom legyen? Talán az egész az én hibám… Pusztán önzésből és gyávaságból együtt lenni vele… Miért teszek egyáltalán ilyesmit?
- Én… mindjárt… - nyögtem fel halkan szorosabban a nyakába kapaszkodva. A pajzsom. A játékszerem. Az az esztelen srác, aki hagyja magát, hogy az ujjam köré csavarjam. Undorító vagyok… - Ah! – rándultam össze alatta, mire éreztem, hogy 3487 is elengedi magát. Forrón elöntötte a testemet. Idióta! Miért nem hagy el engem? Idővel fájdalmat okozok neki magam miatt. Miért engedi, hogy kihasználjam?
De mindezek a gondolataim, mintha nem ott kavarogtak volna abban a pillanatban is a fejemben. Hosszan, érzelmesen csókolt, miközben meztelen teste védett a szoba hűvös levegőjétől. Az ajkaim, a nyelvem… mindennel arra mutattak, hogy a csók igenis viszonzott. Csak belülről tudom, hogy részemről ugyanolyan hűvös és érzéketlen ez, mint a legelején… Még mindig üres vagyok. Csupán sajnálat és bűntudat tölt meg, ahányszor 3487re pillantok. Hogy tehetek ilyet?
- Szeretlek – nyomott egy puszit az arcomra, ahogy a takarót rám terítette. Lassan karját átbújtatta az enyém alatt, és magához ölelt. A szívverése és a légzése változatlanul megnyugtatónak tűnt. A testem le is nyugodott tőle, de a lelkemben egyre jobban átkoztam magam és ezt a világot. Mit tehetnék egyáltalán? Csakis magamon változtathatok. Azonban ki is döbbent rá nemrégiben, hogy retteg a változásoktól…?



- Jól aludtál? – nézett rám mosolyogva 3487 mellettem fekve. A szemeimet dörzsölgetve bólogattam. Bár hogy jónak lehessen nevezni… Mindenesetre már annak is örülhetek azt hiszem, hogy el tudtam aludni – Nagyon elfáradhattál… Pár másodperc alatt már itt szuszogtál – adott egy apró csókot az ajkaimra. Jókedvűnek tűnik… - Hé… - simogatta egyik, nagy kezével az arcomat – Ne emészd magad! Ha szeretnéd kimondani a gondolataidat, én meghallgatlak… - csak sóhajtottam, és hozzábújtam. Meg akarok lélekben is békélni! – 8119… nekem Te vagy a legfontosabb. Nem akarlak szomorúnak látni többet, de nem tudom, mit tehetnék az érdekedben… És tudom, hogy nem helyettesíthetem 3971-et, de azt szeretném, ha…
- Helyes a meglátásod! Nem helyettesítheted Őt! – löktem el magamtól, majd az ágy szélén elkezdtem visszavenni a ruháimat. Bármit is akar, nem tudja kitölteni bennem azt az űrt, amit a legjobb barátom elvesztése okozott!
- 8119! – fogott rá a karomra, és döntött az ágynak, mire gyerekesen rúgkapálva próbáltam szabadulni – Nem tudom, hogy Te mit érzel irántam, de annak idején azt mondtad, elfogadod az érzéseimet! Ezek után pedig nem hiszem, hogy lenne bármi jogod is, hogy még csak végig se hallgass! – elcsendesedtem, és mérgesen elnéztem a másik irányba. A csuklóimnál még mindig ellentartott – Szeretlek. Bármennyire is idegesít ez Téged… - nem ez idegesít… Hülye! – Amióta csak együtt vagyunk, mindent megtettem Érted. Volt, amikor rossz oldalról közelítettem meg valamit, mint tegnap… de akkor is Te voltál az egyetlen és elsőszámú, akit meg akartam védeni! Tisztában vagyok azzal, hogy nem léphetek 3971 helyébe, de boldognak akarlak látni! Nem szeretném, ha valami őrületbe kergetnéd magad! Bármit megteszek Érted, ha az valóban pozitívan érhet… – azzal elengedett.
- Akkor most hagyj engem kimenni innen! – folytattam az öltözködést sietve – És ne merészelj utánam jönni!
- Mit fogsz csinálni? – nézett rám kérdőn.
- Semmi közöd hozzá! – nyúltam a zár felé, mire a kezével visszatartotta az ajtót.
- Ha bármi meggondolatlant teszel, emlékezz, hogy ezen a világon egyre inkább eluralkodik a káosz… Ne akarj Te lenni ennek az egyik kulcsfigurája!
- Vagyis?
- Ne bántsd magad, mert azzal másokat is bántasz… - csókolt a homlokomra.

- Hagyjál békén…! – toltam el a kezét, majd siettem ki a szobából. Hogy van képe ilyesmit mondani? Mégis, mit tegyek? Igaza van…

-------------

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése