2014. július 18., péntek

18. fejezet

Tématerelés

3487 az ajtó mellett, a falnak dőlve várt. Egymásra néztünk, de azt hiszem, nem vette észre a lapockámnál lévő sötétebb foltot, mert csak mosolyogva mellém lépett.
- Reméltem, hogy jössz! – túrt a hajamba – Mehetünk? – nyúlt a kezem felé, mire elvörösödve magam mögé rejtettem – Gond van? Mármint… semmi gáz! Menjünk! – indult el előre. Érzem, ahogy a kézfejemről lassanként lecsöppen még egy-egy vércsepp… Miért csináltam egyáltalán ilyesmit?! Nem rejtegethetem sokáig semmiképp sem… - Jól vagy? – nézett hátra rám, néhány lépést megtéve. A talajt néztem magam előtt. Mégis mit mondjak? Visszasétált hozzám. Éreztem a tekintetét magamon… Egyik kezével az állam alá nyúlt, és lassan megemelte. A szemeim kínosan sütöttem le – Mit szeretnél? - vezette végig az ajkaimon a hüvelykujját. Félreérti a zavaromat… de talán ez most nem is probléma. Addig jó, amíg nem gondol rólam semmi furcsát, csak mert kicsit ideges voltam… A nyelve lassan a számba kúszott, és finoman körözött az enyém körül. Másik kezével eközben átkarolta a derekam, és közelebb húzott magához. Kissé feszengtem, hogy nehogy elkezdjen tapizni, és feltűnjön neki az átnedvesedett póló. Szerencsére a kezei végig ugyanott maradtak – Hé! Nyugodj le! Nem szeretem, amikor már remegsz az idegességtől… - simogatta az arcomat. Továbbra se néztem rá. Nem tudtam! – 8119… - indult el a nyakamon a másik kezével is.
- Már megint ti?! – hallottam meg 6918 idegesítő hangját, mely most épp tagadhatatlanul hasznosan jött. 3487 morcosan vetett rá egy pillantást – Tekintettel lehetnétek a többiekre! Főleg most, ilyen időkben, mikor…
- Pofa be, és takarodj! – szakította félbe 3487 idegesen – Senki se kíváncsi a hülyeségeidre! Nem fogunk a folyosó közepén szeretkezni, megnyugodhatsz! – mennyire fel tudja húzni magát egy ilyen apróságtól… valóban hihetetlenül ideges lehet…
- A senpaiod vagyok! Azt hittem, legalább annyi tiszteletet van pofád megadni nekem, hogy nem ordítozol velem! – kiabált vissza neki. A végén megigazgatta a lejjebb csúszott szemüvegét, majd ránk se nézve ott hagyott minket.
- 3487… - szólítottam meg halkan, mire összerándult és kétségbeesetten rám nézett.
- I… igen?
- 6918-nak igaza van – a tekintete egyre rémültebbé vált – Mint senpaiunkhoz, nincs jogod ilyen stílusban beszélni vele.
- Ja… sajnálom… - nem tőlem kéne bocsánatot kérnie… - Viszont most már tényleg induljunk! – mosolyodott el újra – Gyere! – követtem. Nem mentünk kifejezetten gyorsan, próbálta korlátozni is a léptei hosszát miattam, ennek ellenére mégis előbb leértünk a lépcsőhöz, mint mikor egyedül megyek. Ahogy a lépcsőfordulóhoz jutottunk, egy másodpercre görcs állt a gyomromba, a tegnapi képre visszagondolva, mikor 1667-tel csókolóztam… Nevetséges, hogy egy szál pofonnal megúsztam a dolgot! – Mi jár a fejedben? – mosolygott rám – Nagyon elgondolkoztál.
- A tegnap… - fordítottam el az arcom. Valami mást kellett volna mondanom… úgyis csak formális kérdés volt!
- Nem haragszom Rád, ha a 1667-es esetre gondolsz… - meglepve ránéztem – Nem csodálom, hogy úgy kiakadtál… elvégre, nagyon bunkón viselkedtem végig… Őszintén sajnálom… - komolynak tűnik. Annak ellenére, hogy nem Neki kéne a bocsánatomért esedeznie… - Felejtsük el az esetet, és lendüljünk túl rajta, rendben? – az ilyesmi nem megy ennyire egyszerűen… Várjunk! Akkor én most valóban mérges vagyok Rá? Képtelen vagyok megbékélni azokkal, amiket csinált? – Legyünk ugyanolyanok, mint tegnapelőtt! – kacsintott rám. Nagyon próbálkozik, de ismerem már annyira, hogy kivegyem az idegesség jeleit a mozdulataiból… A fekete fénynek már leáldozott. Akkor meg mégis mi ez a feszültség?
- Rendben. Térjünk vissza a tegnapelőtthöz! – mondtam én is, némán folytatva az utunkat… - Milyen kevesen vannak most kinn! – vágtam bele a kínos csendbe.
- Valóban – csak ennyi?! Hogy akarsz így velem beszélgetni, ha még egy rendes választ se adsz?!
- A fekete fény miatt lenne? – próbálkoztam meg még egyszer.
- Talán… - oldalt lepillantott rám, majd zavartan folytatta – Minden bizonnyal! Elvégre a hazaért vizesek most majd nem mind a saját szobáikban vannak, ki-ki a maga partnerével.
- Csak 3006 nincs otthon… - sóhajtottam fel. Ha már itt tartunk…! – Tényleg nem tudod, kinél van? – összerándult, majd nagyon gyerekesen lódított, hogy nem tudja… Mi a frászért nem mondja el?! – Túl átlátszó vagy… Mondd már el! – hirtelen eszembe villant egy lehetőség – Csak nem?! – 2178-senpai?! Nem… 3487 nem tud Senpairól… És ha mégis?! – Öhm… az egyik senpainál? – kezdtem el finoman tapogatózni.
- Mondtam már, hogy nem tudom... – hah! Tehát igen!
- Kinél? Csak nem az út során összejött 2006-tal?! – először egy elterelő kérdés…
- Nem! – vágta rá – Vagyis, nem tudom… - tehát nem nála, de egy senpainál…
- Miután 6918-cal találkoztunk, őt kizárhatjuk… - gondolkodtam hangosan.
- Mondtam, hogy nem tudom! – 2879 és 7655 a tökéletes pár, így közülük se hiszem… 6673 pedig 1862-vel van…

- Akkor csak átugrott 1350-hez! – csaptam a homlokomra. Csúnya tekintetet kaptam Tőle… és végülis, hülye ötlet. 1350 nem olyan, aki miatt titkolóznia kéne bárkinek is… 4387-hez hasonló pozícióban áll, csak emellett senpai, és gyakrabban esik az olyanok áldozatául, mint 1667. Valahogy 2178-n kívül egy senpai se jut eszembe, aki miatt 3487-nek titkolódznia kéne… de Ő honnan tudta meg ezt az információt?

-------------

1667: az idegesítő és perverz munkakerülő
1862: 8119 félénk és kedves lakótársa
2006: a "vizesek" senpaia
2178: a borostyánszemű senpai *.*
3006: 8119 mindenkivel kritikus, "vizes" lakótársa
4387: hogy is lehet szépen megfogalmazni... giggolo?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése