2014. július 10., csütörtök

11. fejezet

Az a bizonyos „kínos beszélgetés”…

Talán nem is kéne csodálkoznom a kapott kérdő tekintetek miatt… Ázottan, vacogva, feltehetőleg tökéletesen letargikus arccal, nehézkes léptekkel haladtam végig az utcán, a lépcsőn, majd a ház hosszú folyosóján. Végig azon agyaltam, hogy amennyiben egyáltalán ott lesz 3487 a szobában, mégis mi a frászt mondhatnék neki? A jelenlegi semmiképp sem állapot, azonban nevetségesnek tartanám, hogy amiatt szakítsak Vele, mert erőszakos volt ma velem… vagyis… mindenképp szeretném, ha mellettem maradna! Talán hanyagolnom kéne felhozni a témát… De akkor nem pont úgy nézne ki, mintha nem zavarna? Akkor pedig nem tudhatom, mi lesz a következő lépése… Nem. Ez egy elkerülhetetlen beszélgetés lesz, ha belépek az ajtón… Egyáltalán odabenn van? Hisz, ha nem is érdekelte, amit 7480-nal üzentem, feltehetőleg még most sincs itthon…
Mély lélegzetet vettem. Pillanatok múlva az ajtó a kódom elfogadva nyílt ki előttem. Bizonytalanul beléptem a szobába, majd behúztam magam mögött az ajtót. 3487 a túloldalt állva mért végig a szemeivel, míg én mozdulatlanul, némán maradtam. A ruháimból csöpögő vízcseppek hangos koppanással visszhangzottak a térben, ahogy a talajra értek. A kínosnak ígérkező beszélgetésre próbálva felkészülni nyeltem egyet, majd lehorgasztott fejjel elindultam, lassan. Tőle pár méterre torpantam meg, az ágy végére terített törölközőért nyúlva. Szólalj már meg, kérlek! Ez a csend egyszerűen felemészt! A törölközőt a fejemre raktam, hogy legalább a hajamból kicsit felszívjon. Kibújtam a cipőimből, melyek a víztől cuppogva, kissé nehezen jöttek le a lábaimról. Miért büntet még némasággal is? De nem akartam ránézni. Ha megteszem, biztos még kellemetlenebb helyzet alakulna ki miattam…
- Egy kicsit befoglalom a fürdőt! – indultam el gyorsan. Milyen hülye vagyok! Annyira azt vártam, hogy rögtön mond nekem valamit… Hogy nézhetett ki, hogy miután ázottan bejövök, még szenvedek egy sort előtte, mikor azonnal mehettem volna a fürdőbe felmelegedni? Ennél nyilvánosabban nem is mutathatnám ki, hogy egy idióta vagyok!
- Várj! – éreztem, ahogy pár lépéssel a céltól elkapja az egyik karom, majd hátulról megölel. A torkomban véltem felfedezni a szívdobogásom. Ez annyira kínos… remélem nem veszi észre… Miközben ölelt, a vizes ruháim okozta ezernyi tűkként szúró fájdalom szinte teljesen elszállt. Jól esik a teste melege… A homlokát a vállamon éreztem. Ahogy körbefonta a karjait a derekam körül… nehezen fogtam vissza, hogy ne forduljak felé egy heves csókkal. Szorosabbra vette az ölelésem, így az egész testem az övéhez simult. Nem. Ennek nincs most itt az ideje. Magyarázza meg nekem a nem régi dolgokat! Még hogy ilyesmiket tegyen velem! Egy gyenge próbálkozással nekiindultam, a kezeimmel próbálva ellökni az övéit magamról – Au! – azt hiszem, a vállammal sikerült megütnöm az arcát… hogy lehetek ilyen béna?! Fél karjával erősen tartott, míg a másikkal a fejét fogta – Maradj egy kicsit! – annyira idiótának érzem most magam. Úgy kalimpálhatok a szabadságért, mint egy ötéves… Miközben a gondolataimban egyáltalán nem menekülök… - Ne csináld már ezt! – a harcomnak hála azt hiszem, még sikerült néhány ütést bevinnem, főleg könyökkel has tájba… Végeredményképp azonban a falhoz nyomva találtam magam, hátrakulcsolt kezekkel.
- Eressz! – kapálództam még mindig (már, ahogy tudtam). Miért nem tudok nyíltan ránézni, és megbeszélni vele ilyesmit? Ahogy 3971 is mondta, Ő elég megértő… Nem kéne ezt csinálnom… De hirtelen elengedte a kezeim. Kérdően hátranéztem, mire rögtön a száját az enyémre zárta. Meglepett. Most… mi van? Éreztem, amint a nyelve újra feltérképezi a számnak minden zugát. Ahogy az ajkai elváltak, és ránéztem, megkönnyebbültnek tűnt az arckifejezése – Most meg… mi van? – néztem el mellette, miközben feltűnt, hogy a törölköző lecsúszik a fejemről.
- Meg akartam bizonyosodni, hogy 4387 tényleg nem ért-e hozzád – hogy mi? Komolyan kinézte volna belőlem, hogy azok után, amiket ma tett velem, még kedvem támad egy olyan arccal ágyba bújni? – Ne vágj ilyen sértődött arcot! Csak aggódtam – ha ennyire aggódsz az egészségemért, akkor miért bántál velem olyan durván…? – Sajnálom – döntötte a mellkasomra a fejét. Francba! Ha eddig nem, most biztos feltűnik neki, hogy a pulzusom az egekben. Hosszan állt fenn ez az állapot, ami kezdett már egyre inkább megrémiszteni és zavarba hozni…
- Ö… 3487… - érintettem meg az egyik vállát óvatosan.
- Maradj még! Olyan kellemes érzés! – lehet, hogy neked kellemes, de nekem nagyon-nagyon kényelmetlen! – Én is szeretlek! – semmi hasonlót nem mondtam. Kéjenc! Ezzel a dumával ma már nem viszel többet ágyba! – Érzed? - fogott az egyik kezemre, majd a szíve fölé helyezte, közben felegyenesedve. Kerültem a tekintetét. Még mindig nem adott magyarázatot a korábbira! Nem érdekel, hogy most milyen szép szavakkal fűzköd! – Meg ne fázz! – lehajolt a törölközőért, de biztosította addig is, hogy ne szökhessek, egyik kezével a derekam körül… Visszatette a fejemre, majd finoman dörzsölni kezdte vele a hajam. Legalább addig se látja az arcomat… ahogy fülig vörösödök, mint valami kisgyerek… - Gond van? – kérdezte egyszer csak a semmiből, homlokát az enyémnek döntve – Nagyon szótlan vagy… - igaz, hogy bármikor, ha Vele vagyok, én beszélem el az idő 99%-át, azonban most továbbra se rajtam áll, hogy magyarázkodjam…
- Miért? – egy pillanatra abbahagyta a hajam borzolását.
- Mit miért?
- Ne nézz már hülyének… - fordultam el Tőle, ahogy a törölközőt elvéve, próbált a szemembe nézni – Minek csináltad azt velem…? – a tekintete elkomolyodott. Lehet, hogy tényleg csak eddig jó pofizott volna, és az az igazi énje?!

- Sajnálom… - lehajtotta kissé a fejét – Én csupán… erősnek akartam látszani a szemedben… - erősnek? Azzal, hogy megerőszakol, nem azt bizonyítja nekem, hogy erős! Már reagáltam volna, mikor folytatta: - De túl feszült voltam… Meg akarlak védeni, de elbuktam! Hogy védjelek meg valamitől, amitől én is félek? – Ő meg miről beszél…? – Tudom, hogy szereted, ha valaki mellett biztonságban lehetsz… de ezzel sokkal inkább azt értem el, hogy még annyira se érezd magad védettnek… - elfacsarodott a szívem tőle. Ha mindez pusztán egy átverés, akkor se lennék képes egy ilyen monológ után másképp tenni… Minél inkább akartam, hogy szavak nélkül sikerüljön választ adnom neki erre, így próbáltam a lehető legintenzívebben és érzelmesebben megcsókolni. Szorosan öleltem körbe a nyakát közben. Nem érdekelt, hogy a szavai mennyire voltak valósak… Egy kitartó pajzsra vágytam; hát megkaptam! Nem tudom, hogy mindez minek köszönhető, és persze lehet, hogy csak a hiszékenységemnek köszönhetem, hogy jelenleg a világ legboldogabb emberének érzem magam, de az a melegség, ami elöntötte most a mellkasomat, úgy érzem, örökre szól…

-------------

4387: könnyűvérű úriember...
7480: 4522 szobatársa, akihez 3487 ment

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése