2014. augusztus 16., szombat

49. fejezet

Megváltozott arckifejezés

- Sen…pai… - mélyesztettem el a tekintetem az övében. Hirtelenjében nem is tudtam, mit kéne mondanom erre a váratlan fordulatra. Berángatott egy sikátorba… ezek után mégis csak hagynom kéne, hogy ő kezdeményezzen bármit is… - Amióta idekerültem, várok erre a pillanatra… Kérlek, tégy velem, ahogy csak szeretnél! – mondtam végül, ahogy még mindig csak csendben méregetett. Miután megszólaltam, elkapta a két csuklóm, mire a szívem heves kalapálásba kezdett. A falnak nyomott, majd kitartóan nézett a szemeimbe, míg nem találkozott újra a tekintetünk – Sen…pai…
- Megőrültél?! – ordította az arcomba, megváltozott pokerface-szel. Idegesnek tűnt, bár valójában majd elájultam a boldogságtól, hogy miattam tűnt el egy másodpercre az a fapofa – Azt akarom, hogy szállj le rólam, és ne sompolyogj egyfolytában a sarkamban! – kissé rászorított jobban a kezeimre, mire fájdalmasan felszisszentem. Ahogy újra megláttam az arcát, rádöbbentem, hogy mekkora idióta is vagyok… Mégis mi okot adtam volna Neki, hogy belém szeressen? Csak még jobban elidegenítettem magamtól, amikor látott engem 3487tel, miközben Őt szeretem… De miért kell ilyen félreérthetően tennie akkor is!? – Megértetted? – engedte le a kezeimet, megszilárdítva újra a megszokottra arcizmait.
- Miért…? – ha eddig nem mondott ilyesmit, vajon most miért?
- Semmi közöd hozzá – fordított hátat. Valóban… mi közöm is van Senpaihoz? Talán eddig azért nem mondta a szemembe ezt így, mert valami halvány esélyem volt valamire…? Nem lehet! Tényleg mindent elrontottam Vele azzal az esettel?!
- Várj! Senpai! – kaptam el a csuklóját, és próbáltam visszarántani, mire visszafordult megint kissé ideges arccal.
- Ha ennyire nehezen fogod fel, még egyszer elmondom, amit már egyszer! – nem akarom hallani azokat a szavakat… főleg most nem, mikor amúgy sem vagyok jó passzban. De mégse tudom csak így elengedni Őt! – Idegesít a viselkedésed! Azért utasítalak el, mert nem látok semmi jövőt egy ilyen kapcsolatnak olyasvalakivel, mint Te! És nem. Egyszer se akarok olyan sráccal lefeküdni, mint Te! Ha megtenném, vállalnom kéne olyan következményeket, amikhez fikarcnyi kedvem sincs! Bárhányszor szerelmet vallhatsz nekem, de az álláspontom semmi esetre se fog megváltozni. Ha viszont továbbra is zaklatsz, keresek rá kifogást, hogy végre békén hagyj!
- Keresel rá… kifogást? – kérdeztem vissza, még mindig a csuklóját szorítva. Nem akarom elengedni…
- Én sem vagyok egy szent… - akkor ezt úgy érti, kifejezetten a tudtomra fogja adni minden kapcsolatát? Így is fáj, akárhányszor csak mást a közelében látok, ahogy barátságos vele… - Csak hogy tudd, jelenleg szeretek valakit. Ha ennek bármi mód az útjába állsz, nem tudom, meddig megyek el, hogy elhárítsam ezt az akadályt! – szeret… valakit? Tehát még csak nem is foglalkoztatta, hogy a parton szeretkeztem a szeme láttára 3487tel… Így csak még siralmasabban érzem magam.
- Én… erre nem vagyok képes – szorongattam tovább a kezét.
- Az már a te bajod…
- Én tényleg szeretlek, Senpai! – kaptam el a másik kezemmel a gallérját, és próbáltam áttörni a megközelíthetetlen auráján, mire éreztem, ahogy szabad kézfeje az arcomon csattan. Cseppet sem fogta vissza magát. Az ütés erejétől a falnak tántorodtam, és a fájdalomtól a könnyeim is kicsordultak, miközben egyik tenyerem a vörös foltra szorítottam – Mit tartasz bennem… ennyire undorítónak…? – kérdeztem rá se pillantva.
- Sose tartottalak undorítónak – remegni kezdtem egész testemben. Mondja egyszerűen, hogy a teljes lényem visszataszító! Ne ringasson hamis reményekben… - Dicséretes, hogy ilyen kitartó vagy, de nem téged rendelt mellém a sors… - sose hittem volna, hogy annál a passzivitásnál, amit eddig felém mutatott, lehet még rosszabb ez a kapcsolat… - Most pedig, ha megbocsátasz… - nem kellett felé néznem, hogy magam előtt lássam, ahogy az alakja eltávolodik még jobban tőlem… Tényleg nincs semmi ezen az elcseszett világon, ami feledtethetné velem 3971 elvesztését!
Vajon ha kettejük szerelme közül lett volna lehetőségem választani, melyiküket választottam volna? Egy srácot, akinek a mosolya mindig jobb kedvre derít és bármikor egy jóízűt beszélgethetnék vele, vagy azt a férfit, akire egész eddigi itt töltött időmben vágytam? Persze őrültség ilyesmin gondolkodni már… Inkább az a kérdés jelenleg; egy halottal akarok e összejönni, vagy azzal, aki nemrég már sokadszorra a tudtomra adta, hogy idegesíti a szerelmem…? Hát nem siralmas, mennyire el tudom baszni a saját életem? Nevetséges vagyok… Úgy érzem, meg se tudok mozdulni. Itt akarok maradni örökre. A két épület közötti kis lyukban, ahol a kutya se jár…

- 8119! – nem akartam felnézni. Miért kell pont neki idejönnie most? – Minden rendben? 2178-senpai mondta, hogy itt talállak… - szóval nem hagyja még azt se, hogy nyugodtan megpusztuljak a sikátorban! Kegyetlen alak… - Mi történt? – karolt át, majd vont óvatosan magához, mire halkan szipogva engedtem neki, és a mellkasába temetett arccal szabad utat engedtem a könnyeimnek. Némán ölelt és hagyta, hogy lenyugodjak. A szívverése most is lágy szólamú volt és valóban megnyugtató… Azonban még mindig éreztem, ahogy ég az arcom 2178 ütése miatt. 3487 pedig tényleg olyan, akár egy pajzs… Mikor eldobom, csúnyán megsérülök. De amikor velem van, ő az egyetlen, aki megvédhet és lenyugtathat…

-------------

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése