2014. augusztus 6., szerda

40. fejezet

Kíváncsiság

A felhőtlen jókedvéből lassan álomba zuhant 1862, így volt bőven időm gondolkozni a következő lépésemen. Először is le kell nyugodnom kicsit „a mindent meg akarok szerezni” ötletem felé… Ha ezt próbálom meg elérni, akkor felesleges álmok kergetésébe kezdek. Ha Senpai össze is feküdne valahogy velem, 3971gyel sehogy se találkozhatok már… Habár azt se tudjuk, hova tűnnek azok, akiket a fekete fény elnyel. Nem véletlenül nem a tudományos csoport tagja vagyok… felesleges most elkezdenem megokosodni, hogy kiderítsem, mi történhetett a legjobb barátommal. Azonban amennyiben ezzel a dologgal felhagyok, olyasmivé fogok válni, mint 1350-senpai, 4328 és 4387… egy kéjsóvár szexgéppé! De még 1862 is megmondta, hogyha ebben lelem az örömömet… De talán nem is kell ilyesmit tennem, hogy élénkebb legyen a szexuális életem! Bocsánatot kérek 3487től az előbbi dolgokért, aztán átbeszélem vele a dolgot… Ha megmondom, hogy többet akarok, csak nem lesz kifogása! Hiszen nem szeretné, hogy újra más embert vegyek igénybe a kielégítésemhez…
Halkan kisurrantam a szobából, bár 1862 úgy tűnt, elég mélyen alszik már. Magam után behúztam az ajtót, míg nem hallottam a halk kattanását a zárnak. A folyosón elnézve mindkét irányba tudatosítottam magamban, hogy most egy szellem se járja. Aztán ezen nem is agyalva tovább gondolkoztam el azon, hogy egyáltalán hol lehet most 3487? Nincs munkában, hiszen éjszakázott… 4522nél lehet megint! Mit csinálhatnak…? Elindultam a szobájuk felé. Miután bekopogtam, újfent 7480 nézett ki.
- ’19! – vette fel ugyanazt a mosolyt, mint legutóbb, de ezennel az ajtót nyitva hagyta maga mögött, mire a hóna alatt átnézve láttam, hogy üres a szoba – Bejössz? – nézett le rám kérdően, ahogy feltűnt neki, hogy nagyban lesek befelé.
- Ja, nem! Bocsi… Csak azt hittem 3487 itt van… - 4522 valószínűleg dolgozik…
- Gyere be! Nem sokára itt lesz szerintem… - tárta ki teljesen az ajtót, és mosolyogva mutatott befelé – 4522 vissza szokott jönni kaja előtt – bólintottam, elfogadva a beinvitálást, majd beléptem – Ülj le nyugodtan! – mutatott az egyik ágyra, majd amint helyet foglaltam, ő becsukva az ajtót mellém ült – Most mi történt?
- Semmi… - támasztottam meg a fejem az egyik kezemmel előredőlve, mire szórakozottan kihúzta a karom vigyorogva – Hülye!
- Ne hazudjál már… Átlátszó vagy… - Te meg nagyon gyökér, ha nem fogod fel, hogy Neked nem fogok erről beszélni! – Tudod… hallottam ma valami érdekeset 3487től… Nem rég itt volt – érdeklődve ránéztem – Elég zaklatottnak tűnt, miközben arról beszélt, hogy egy menet után hirtelen hisztisen elrohantál… - ezzel az alakkal miért oszt meg ilyesmit?!
- És? – rántottam meg a vállaimat.
- Szakítani akar veled, mert folyton, mikor bajod van, faképnél hagyod, és teljesen kiszámíthatatlan, hogy mit csinálsz.
- Ezt… mondta? – van benne igazság, de… 3487 az ujjaim köré van csavarva, nem? Nem szakítana velem semmi esetre sem…
- Cifrábban, sok-sok körítő szöveggel… - bólogatott bölcsen a piercinges srác. Bár a másik tervemhez nincs szükségem a pajzsomra, de… ő az enyém! Egy pillanatra érzelmi ronccsá változva 7480 nyakába borultam hüppögve.
- Nem… Nem szakíthat velem…
- Hé… - simogatta a fejem tetejét – Minden rendben lesz… - csupán egy másodpercre futott át az agyamon a gondolat így, hogy kettesben vagyunk egy üres szobában… - Lenyugodtál egy kicsit? – nézett le rám, aki vadul kergette magában a kérdést, hogy megtegye-e, avagy ne, ezzel egy pillanatra abbahagyva a bőgést. Könnyes szemekkel felnéztem rá, végigmérve közben kicsit, hogy találok e benne bármi visszataszítót, ami jobb belátásra térítene… - Hm? – nézett le rám elmosolyodva. A piercingek zavarni fognak? Nem tudom meg, amíg nem próbáltam… Közelebb hajoltam, és lehunytam a szemeimet, mire éreztem, hogy azonnal reagál, és sietve csókolja az ajkaim. Ahogy a nyelvemmel áttörtem, ijedten váltam el tőle – Ennyire zavaró?  - vigyorgott rám, kiöltve a nyelvét, amely tele volt tűzködve apró karikákkal…
- Eléggé… - csúsztam odébb tőle csalódottan.
- Tőlem csók nélkül is mehet… - éreztem meg a leheletét a füleimen.
- Hagyd ezt! Felejtsd el! – csúsztam kicsivel megint odébb. Francba! Mit szabadítottam magamra…
- Hidd el! Élvezetesebbé teszi a játékot… - éreztem, ahogy a két keze a felsőm alá vándorol, a mellkasa a hátamhoz ér, a fülemet pedig a hideg fémkarikák egyike érinti – Téged is felcsigáz a gondolat, hogy valami újat próbálj ki, nem? – kezdett el körözni kezeivel az időközben megkeményedő mellbimbóim körül – Jó fiú… - nyaldosta a fülemet. Annyira más volt… tényleg egészen felizgatott a dolog. Mindamellett a tudat mellett, hogy a nyelve játszadozik velem, az érzés, ahogy a fémkarikák siklanak a bőrömön egyszerűen teljesen más! Hangosan felnyögtem, ahogy hirtelen, mohón a gatyámra fogott – Ereszd ki a hangod! Nagyon szexi… - bizonyítva tetszését teljesen a hátamhoz simult, ezzel éreztetve velem kőkemény tagját. Az érzéstől elködösült aggyal fordultam felé, miközben gombolta volna nadrágomat. Egy másodpercre meglepett és ijedt volt, majd ahogy kifektettem, és rámásztam, csak a nyelvét kidugva vigyorgott. Sietve szabadultam meg a felsőmtől, közben érezve, ahogy ő a gatyámmal próbálkozik. Ha már így siettet… Lemászva róla gyorsan megszabadultam attól is, míg végül meztelenül tértem vissza rá – Gyere közelebb! – markolt rá a fenekemre, és kezdett el maga felé húzni. Kicsit bizonytalanul feljebb csúsztam, mígnem egészen a mellkasáig nem tolt. Még a pólóján keresztül is érződött a két mellpiercing… Egyre érdekesebbnek tartottam a dolgot… - Ez milyen érzés? – kérdezte, majd felemelve fejét, óvatosan végigvezette karikás nyelvét a farkamon. A furcsa és kissé hirtelen tettre felnyüsszenve megremegtem – Tetszik, mi? – kérdezte finoman folytatva. Egészen megborzongtam, ahogy a hideg, élettelen fémek és a forró lehelete egyaránt megérintenek… - Azért ez még nem a finálé, nyugi! – húzta vissza szájába a nyelvét, miután már a lábaim megállíthatatlanul remegni kezdtek. Lassan visszatolt az ölébe, majd felülve megszabadult a pólójától. Nem tévedtem; két újabb karika lógott le az izgatottságtól kemény mellbimbókból – Tetszik? – kérdezte, miután pár pillanatra rajtuk felejtettem a tekintetem.
- Remélem azért odalenn nincsen… - a vigyorára megfagyott az ereimben a vér, mire válaszolt.
- Milyen holtsápadt lettél! – röhögött – Cuki vagy… - nyalta végig az arcom, közben az ujjait vezetgetve az oldalamon – Amúgy nincsen – kicsit visszanyerve az életkedvem nyúltam le a nadrágjához, bizonyosságot szerezni az igazáról – Csak nyugodtan… - dőlt hátra, mire sikeresen lehúztam combközépig a farmerét, majd sietve folytattam az alsógatyával. Ahogy igaznak találtam az előző állítását, kíváncsiságtól elfogottan leheltem rá finom csókot, közben száznyolcvan fokos fordulattal a testéhez simulva. Éreztem, ahogy a kezei rámarkolnak a fenekemre, mire rászóltam.
- A nyelvedet akarom!
- Aranyos ajánlat, de amennyiben nem vagy mazochista…
- Csináld! – néhány pillanat múlva éreztem, ahogy lassan a karikák kényeztetni kezdenek. Annál a pontnál kifejezetten sokáig időzve keringett, mígnem éreztem, ahogy egy picit belém kóstol… Ijedten rándultam össze, mire gyorsan, de valószínűleg nagyon is figyelve kivette.
- Amíg ezt csinálom neked, légyszi hagyd a farkam! – sziszegte, mire elszégyellve magam békén hagytam. Most mélyebben belém került! Nyöszörögve markoltam az ágyneműt, ahogy öt-hat piercing súrlódott hozzám belülről. Ahogy kihúzta a nyelvét, könnyezve sikkantottam fel – Elég volt! – hátrapillantottam rá – Ilyen hangok mellett nem tudom türtőztetni magam!
- Akkor… - egy búcsúcsókot leheltem a farkára, majd lemásztam a testéről, mire felállt.

- Most egy kicsit az enyém leszel! – fektetett a hátamra, majd húzott az ágy szélére, két lábam a kulcscsontjaira támasztva – Neked már nem kell sok előkészítés, mi? – nézett le rám, miközben kezével elkente a kéjnedvét és a nyálam a farkán. Nem biztos, hogy a legjobb, ha szex közben azt emlegeti, hogy még szinte csöpögök más cuccától… Gyorsan elhelyezkedett, majd a lábaimra fogva kíméletlenül egy mozdulatra belém hatolt. Felnyögtem, mire vigyorogva mozogni kezdett. Egy másodpercem se volt lényegében két lökése között levegőt vennem… De valami eszméletlen volt, ahogy ebben a kissé kínos pozícióban tett a magáévá! – Kurva jó vagy! – mondta, hátrahajtva a fejét, miközben még növelte a tempót. A nyögéseink szinte összefolytak, bár ez talán a fejemben fellépő oxigénhiány miatt tűnt így… - Bazd meg, én mindjárt elmegyek! – mélyesztette körmeit a bokáimba, miközben hangosan nyögve folytatta. Még felszakadt belőlem egy hangos, elégedett nyögés, mire éreztem, ahogy 7480 is kielégül – Valami eszméletlen vagy… - vált el tőlem, majd csupán ajkainkat összeérintve adott egy csókot, mire szórakozottan a szája szélén átfűzött karikával kezdtem játszadozni a nyelvemmel – Kis hülye… - lökött vissza teljesen az ágyra nevetve, majd a cuccaimat felvéve az ágyra dobta őket – Öltözz fel! Lassan kaja! – bólintva neki is kezdtem.

-------------

4522: 3487 egyik barátja és munkatársa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése